Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er als ik inclusief installatie en/of onderhoud kies?
Wanneer je ervoor kiest om je ventilatiebox of WTW-unit door ons te laten installeren, nemen we binnen 24 uur na je bestelling contact met je op om de installatie in te plannen.
Hoe zit het met het onderhoudsabonnement?
Je hoeft nu nog niets te betalen. Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met uitleg over hoe je dit abonnement kunt activeren. Het abonnement gaat uiteraard pas in na de installatie van jouw product.
Hoe zit het met een filterabonnement?
Je hoeft nu nog niets te betalen. Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met uitleg over hoe je dit abonnement kunt activeren.
Hoe zit het met aanvullende garantie?
Wij bieden extra garantie bovenop de standaard fabrieksgarantie van meestal 2 jaar. Je krijgt nog eens 3 jaar extra garantie op het product! Dat is mooi meegenomen, toch?
Klantenservice
-
-
Bezorgen en afhalen
Bezorgen & afhalenVoor al je vragen over de levering en eventueel afhalen van jouw producten.
-
Retourneren en ruilen
Retourneren & ruilenAlles wat te maken heeft met retourneren en eventueel ruilen van producten.
-
Garantie en voorwaarden
Garantie op productenAlles wat te maken heeft met de garantie op jouw producten.
-
Betaalmethoden
BetaalmethodenWe bieden verschillende betaalmethoden aan. Betaling op factuur is nu niet mogelijk.
Staat je vraag niet op deze pagina? Wij helpen je graag!
-
-
-
Kom bij ons langs
Kom gerust bij ons langs. Let op: dit is alleen mogelijk op afspraak.