Hulp nodig?

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik inclusief installatie en/of onderhoud kies?

Wanneer je ervoor kiest om je ventilatiebox of WTW-unit door ons te laten installeren, nemen we binnen 24 uur na je bestelling contact met je op om de installatie in te plannen.

Hoe zit het met het onderhoudsabonnement?

Je hoeft nu nog niets te betalen. Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met uitleg over hoe je dit abonnement kunt activeren. Het abonnement gaat uiteraard pas in na de installatie van jouw product.

Hoe zit het met een filterabonnement?

Je hoeft nu nog niets te betalen. Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met uitleg over hoe je dit abonnement kunt activeren.

Hoe zit het met aanvullende garantie?

Wij bieden extra garantie bovenop de standaard fabrieksgarantie van meestal 2 jaar. Je krijgt nog eens 3 jaar extra garantie op het product! Dat is mooi meegenomen, toch?

  • Contact en openingstijden

    Alle contactgegevens op een rijtje, dat is wel zo handig!

    Contactinformatie 
  • Bezorgen en afhalen

    Voor al je vragen over de levering en eventueel afhalen van jouw producten.

    Bezorgen & afhalen 
  • Retourneren en ruilen

    Alles wat te maken heeft met retourneren en eventueel ruilen van producten.

    Retourneren & ruilen 
  • Garantie en voorwaarden

    Alles wat te maken heeft met de garantie op jouw producten.

    Garantie op producten 
  • Betaalmethoden

    We bieden verschillende betaalmethoden aan. Betaling op factuur is nu niet mogelijk.

    Betaalmethoden 
  • Bel ons

    Sneller geholpen worden? Bel ons!

    Bel naar: 088-1238700 
  • Stuur een e-mail

    Wij antwoorden binnen 24 uur.

    Email sturen 
  • Kom bij ons langs

    Kom gerust bij ons langs. Let op: dit is alleen mogelijk op afspraak.